Slovenia SVN  

rss

  • rss
Sporočila za javnost - Lepota
PREMIUM BLAGOVNA ZNAMKA ARTISTRY™ PREDSTAVLJA ARTISTRY FLORA CHIC™

2016.10.12 - 

PREMIUM BLAGOVNA ZNAMKA ARTISTRY™ PREDSTAVLJA  ARTISTRY FLORA CHIC™ Nova dišava ponuja moderno mešanico  cvetnih  vonjev z noto penečih citrusov

Ljubljana, 22. september 2016 – Predstavljajte si, da bi milina imela vonj – izraz same sebe brez odvečnih besed. Prvič v več kot 50. letih obstoja premium blagovna znamka ARTISTRY za nego kože in dekorativno kozmetiko, predstavlja dišavo ARTISTRY FLORA CHIC™, luksuzno parfumsko vodico, ki spominja na tisto milino, eleganco in lahkotno srčno prefinjenost in s tem vzbudi točno takšen vtis kot ste si ga želeli.

ARTISTRY FLORA CHIC™ parfumsko vodico je ekskluzivno za znamko ARTISTRY ™ razvila prestižna hiša dišav GIVAUDAN , ki se nahaja v Parizu in New Yorku. Izdelovalci parfumov vodilnega podjetja na področju ustvarjanja dišav so po več kot 250 letih, zasnovali najbolj iskano dišavo.

Ekskluzivno kombinacijo not, ki sestavljajo ARTISTRY FLORA CHIC™ je navdihnil legendarni vrt Les Jardins De Bagatelle v Parizu. Na tem mestu, med več kot tisočerimi vrtnicami, ki odišavljajo zrak, je domišljijo ustvarjalcev parfumov spodbudilo, da ustvarijo moderno mešanico cvetličnih vonjav z noto penečih citrusov.

ARTISTRY FLORA CHIC™ vsebujejejo sledeče note:

  • Francoska klementina – vrhnja nota penečih citrusov s pridihom cvetoče mandarine in sladke pomarančne svežine
  • Bolgarska vrtnica – srednja nota in srce dišave, v trenutku mehka in globoka, čutna in mila
  • Ylang Ylang iz Madagaskarja – sočna, sladko kremasta osnovna nota z eksotičnimi in zemeljskimi toni

ARTISTRY FLORA CHIC je posebna tudi zaradi unikatne stekleničke, ki jo je s smislom za vsak detajl oblikoval svetovno znan kreativni direktor Select World-a, Olivier Van Doorne. Pokrovček stekleničke je sestavljen iz dvajsetih posameznih delov, ki jim je osebno noto dodalo osemindvajset umetnikov rokodelstva.

“ARTISTRY FLORA CHIC™ ne moremo primerjati z ničemer kar smo delali do sedaj na področju dišav. Vsak element – od očarljivih tonov do stekleničke in osupljivih podob kampanje”, pravi Kim Malewitz, direktorica globalnega marketinga za lepoto v Amwayu.

ARTISTRY FLORA CHIC dišava je popolna pika na i Vaši vsakodnevni lepotni rutini.

Priporočena maloprodajna cena ARTISTRY FLORA CHIC™ je: _______

ARTISTRY FLORA CHIC™ Artistry™ izdelke, ki jih proizvaja podjetje Amway, je mogoče kupiti ekskluzivno preko samostojnih nosilcev posla Amway (NPA) Za več informacij obiščite: http://www.amway.si.

 

 

Za dodatne informacije se obrnite na:

Solara Marketing: Nina Jerše, nina@solara-marketing.com, 051 452 452

______________________________________________________________________________________________

O blagovni znamki ARTISTRYTM

ARTISTRY je ena od petih najbolje prodajanih znamk vrhunskih izdelkov za nego kože* na svetu. Odkar sta jo leta 1958 ustanovila podjetniška zakonca, znamka ARTISTRY predstavlja napredne rešitve za nego kože, ki so bile razvite s pomočjo novih tehnologij in uporabo rastlinskih izvlečkov ter je namenjena odpravi bioloških in okoljskih znakov staranja moških in žensk. Izdelke za nego kože dopolnjujejo klasične barvne kolekcije ličil za obraz, oči in ustnice. Izjemne formule so rezultat globalnih raziskav, razvoja in neprestanega zagotavljanja kakovosti, ki jo izvaja mreža več kot 900 znanstvenikov. Njihovo delo usmerja odbor znanstvenih in akademskih svetovalcev, ki vsi sledijo enemu cilju – premikanju lepotnih mej. ARTISTRY™ izdelki se prodajajo preko več kot 3 milijone Amwayevih distributerjev v več kot 100 državah in ozemljih po svetu. Obiščite Amway.com/ARTISTRY.

*Vir: Euromonitor International Limited, www.euromonitor.com/amway-claims.

O družbi AMWAY

Podjetje Amway je v letu 2015 ustvarilo prihodke v višini 9,5 milijard ameriških dolarjev. Družinsko podjetje je bilo ustanovljeno leta 1959 v mestu Ada, Michigan, ZDA. Najbolje prodajane Amway znamke so NUTRILITE™ vitamini, minerali in prehranska dopolnila, ARTISTRY™ izdelki za nego kože, dišave in dekorativna kozmetika ter eSpring™ sistem za prečiščevanje pitne vode – vsi izdelki so na prodaj ekskluzivno preko Amwayevih samostojnih nosilcev posla. Po podatkih Direct Selling News 2015 Gobal 100 so prihodki v letu 2014 podjetje Amway postavili na #1 mesto med podjetji direktne prodaje na svetu. Za novice o podjetju obiščite (http://news.amway.si/).

 

 

 

 

 

Dodaj komentar

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia