Slovenia SVN  

rss

  • rss
Korporacija, Novosti - Amway
Poročilo o prodaji podjetja Amway v letu 2016 v višini 8,8 milijard USD

2017.02.20 - 

ADA, MICH., ZDA (8. februarja 2017) – Podjetje Amway je danes objavilo rezultate prihodkov od prodaje v višini 8,8 milijard USD po podatkih z dne 31. decembra2016, ki predstavljajo 7-% upad v primerjavi z rezultati iz leta 2015. Neposredni prodajalec je svojo prodajo povečal na sedmih od svojih 10 najboljših trgov, pogoji za prodajo na kitajskem trgu pa so se poslabšali. 

 

»V letu 2016 je bilo podjetje Amway uspešno po vsem svetu,« je povedal Amwayjev predsednik Steve Van Andel.  »Priča smo bili porastu prodaje na nekaj glavnih trgih, spremljali smo lahko dvomestno stopnjo rasti v odstotkih na devetih dodanih trgih in nadaljevali z razvojem poslovanja na Kitajskem, želimo pa tudi izkoristiti pogoje spreminjajočega se trga in doseči dolgoročni potencial rasti na trgu.« 

 

»Še zlasti nam je v zadovoljstvo, da lahko spremljamo neprekinjeno in naraščajočo pomembnost neposredne prodaje na današnjem trgu, kjer ljudje cenijo osebna priporočila, tehnologija pa omogoča našim distributerjem povezovanje s strankami kadarkoli in kjerkoli.“

 

Podjetje Amway se veseli leta 2017, prav tako pa vidi velike priložnosti po zaslugi nekaterih dejavnikov, ki vključujejo naslednje:

  • Ljudje imajo pozitivno mnenje o podjetništvu in nase lahko gledajo kot na podjetnike. Pravzaprav je imelo po podatkih poročila iz leta 2016 (Amway Global Entrepreneurship Report (AGER)) kar 77 odstotkov ljudi pozitivno mnenje o podjetništvu, medtem ko si 43 odstotkov ni moglo predstavljati, da bi zagnali lasten posel.
  • Amwayjev posel je privlačen za milenijsko generacijo. Na primer, v ZDA večina oseb, ki je lani začela Amwayjev posel, izvira iz milenijske generacije.  Poročilo 2016 AGER kaže, da si veliko posameznikov mileniijske generacije – 52 odstotkov – brez težav lahko predstavlja zagon lastnega posla.
  • Amwayjeve nove kategorije izdelkov presegajo pričakovanja. XS™ blagovna znamka energijskih napitkov, prigrizkov in izdelkov za športno prehrano beleži nagel porast po Amweyjevemu prevzemu leta 2015 ter je lani dosegla rast prodaje v višini 40 odstotkov.  Blagovna znamka je zdaj dostopna v skoraj 50 državah, lansiranje izdelkov za športno prehrano pa je v letu 2016 preseglo prodajne cilje. 
  • Amwayjeva strokovnost na področju prehrane skupaj z močno distribucijsko podporo še naprej prinaša dobre rezultate potrošnikom. Na primer, program kontrole telesne teže, Amwayjev BodyKey by Nutrilite™, je bil zelo uspešen v jugovzhodni Aziji, ker se visokokakovostni izdelki kombinirajo s programom na osnovi skupnosti, usmerjeni k izgubi prekomerne teže in zdravi prehrani.  V teh programih je v jugovzhodni Aziji sodelovalo več kot 70.000 oseb, vanje pa se tudi vključuje vedno več ljudi.
  • Zbliževanje naših kategorij izdelkov, kot so prehrana in lepota, še naprej izkazuje močno prezenco. Novo prehransko dopolnilo Truvivity by Nutrilite™ je usmerjeno k področju hidratacije kože, presega prodajne ocene, distributerji  pa so bili uspešni v povezovanju izdelkov z vrhunskimi linijami za nego kože, kot je Artistry Hydra-V™.
  • Model neposredne prodaje je privlačen. Po podatkih zadnjih štirih let je neposredna prodaja na globalni ravni porasla za 20 odstotkov.  Isti podatki združenja World Federation of Direct Selling Associations pričajo o letni prodaji v industriji v višini 183,7 milijard USD (podatki iz 2015).

 

 

 

 

 

 

»Verjamemo, da smo v svetu, v katerem imajo ljudje več izbire kot kdajkoli prej – zlasti vezano za način služenja denarja, ponudnike, pri katerih najdejo izdelke, in glede na to, kdo jim daje nasvete in vpoglede –  dobro pozicionirani, da bi tako lahko pomagali posameznikom pri uresničevanju njihovih različnih potreb s pomočjo izbora izdelkov Amway™ ali poslovne priložnosti Amway™,« je povedal Doug DeVos, predsenik Amwayja in združenja World Federation of Direct Selling Associations.  »Skoraj 60 let po tem, ko smo začeli s poslovanjem na način, s katerim drugim pomagamo začeti s poslovanjem, se je veliko spremenilo, ni pa se spremenila vrednost poslovne priložnosti, ki je na voljo vsem.«

 

Med koristi samostojnega posla Amway spadata razvijanje veščin in digitalna podpora, dostopna v celotni regiji. V letu 2016 so bili distributerji udeleženi pri več kot štirih milijonih brezplačnih spletnih usposabljanj, ki so bila osredotočena na prodajo, splošne poslovne veščine in naše proizvodne znamke/kategorije. Prav tako je podjetje na trge po vsem svetu lansiralo celo vrsto digitalnih orodij, ki zagotavljajo podporo pri upravljanju poslovanja, usposabljanje, podrobnosti o izdelkih in priporočevalce izdelkov, ki pomagajo distributerjem pri prodaji izdelkov ter pri upravljanju njihovih vsakdanjih nalog in v izgradnji lastnega posla.

 

Dejstva in številke iz leta 2016:

 

  • Letna prodaja po kategoriji izdelka: prehrana, 49 odstotkov (+3 % od 2015); lepota in osebna nega, 25 odstotkov (enako kot v l. 2015); trajni izdelki, 15 odstotkov (-1 % od 2015); gospodinjstvo, 7 odstotkov (enako kot v l. 2015); drugo, 4 odstotki (-2 % od 2015).

 

  • Večina izdelkov, lansiranih za Amway v letu 2016, je vključevala linijo za vlaženje kože Truvivity by Nutrilite™, prvo vrhunsko dišavoArtistry Flora Chic™ pod okriljem znamke Artistry™ in neprekinjeno uvajanje novih izdelkov iz serije Artistry Supreme LX™ ter luksuznih krem proti staranju za nego obraza in oči.

 

  • 10 najbolj uspešnih držav, kjer deluje Amway, je v letu 2016 zajemalo Kitajsko, ZDA, Južno Korejo, Japonsko, Tajsko, Tajvan, Indijo, Malezijo, Rusijo in Hong Kong.

 

  • Devet Amwayevih trgov je doživelo dvomestno stopnjo rasti v odstotkih v primerjavi s številkami iz leta 2015.

 

Za dostop do najnovejših podatkov in številk obiščite globalnews.amway.com/media-guide.

 

# # #

O Amwayju

Amway je podjetje neposredne prodaje s prometom v višini 8.8 milijard USD, s sedežem v mestu Ada, Michigan, ZDA. Najbolj prodajane Amwayjeve znamke so vitaminska, mineralna in dietetična prehranska dopolnila Nutrilite™, preparativna in dekorativna kozmetika Artistry™, sistemi za čiščenje vode eSpring™ in energijski napitki XS™ – vsi se prodajajo izključno preko nosilcev posla (Amway Business Owners). Globalna prodaja v letu 2015 je postavila Amway na 1. mesto med podjetji z neposredno prodajo v svetu, po podatkih s seznama podjetij z neposredno prodajo 2016 Direct Selling News Global 100. Znesek letne prodaje podjetja vključuje prihodke od poslovanja neposredne prodaje in drugih poslovnih deležev.  Za novice o podjetju obiščite globalnews.amway.com.

 

 

Dodaj komentar

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia