Slovenia SVN  

rss

  • rss
Družbena odgovornost

SKRB ZA SKUPNOST

Korporativno državljanstvo je pomemben del Amwayeve korporativne filozofije že od ustanovitve Amwaya leta 1959. Amway, njegovi zaposleni in distributerji podpirajo lokalne skupnosti po vsej Evropi in v svetu. Amwayeva kampanja za otroke One by One™ (Eden za enega) usklajuje različne dobrodelne pobude, ki pomagajo otrokom v stiski – pomaga graditi vrtce, otroška igrišča ter bolnišnice za otroke.  Amway po vsej Evropi podpira široko paleto dobrodelnih organizacij, ki zagotavljajo vire za boljše življenje otrok. Leta 2010 je Amway Evropa zbral več kot 2,8 milijona dolarjev, ki jih je doniral projektom lokalnih skupnosti, distributerji pa so prispevali več kot 55.000 ur prostovoljnega dela. Od začetka leta 2003 je kampanja One by One dala upanje in priložnost 8 milijonom otrok po vsem svetu, za katere je zbrala več kot 141 milijonov USD in prispevala 2,3 milijona prostovoljnih ur dela Amwayevih zaposlenih in distributerjev za dobro otrok po vsem svetu.

Amway Evropa že od leta 2001 podpira UNICEF (Sklad ZN za  mednarodno nujno pomoč otrokom). UNICEF je zdaj največji prejemnik donacij kampanje One by One, saj je samo v letu 2010 prejel več kot 1,1 milijona dolarjev. Med projekti je bila na primer kampanja Opeka na opeko za izgradnjo vrtcev v Turčiji in nujna pomoč po potresu na Haitiju januarja 2010, za kar je bilo zbranih več kot 200.000 dolarjev.

Tudi v drugih delih sveta je bila zagotovljena pomoč, na primer pri poplavah na Madžarskem, Češkem in v Pakistanu ter potresu v L’Aquili, Italija. Amway se je vedno odzval z donacijami, izdelki in prostovoljno pomočjo. Pred nedavnim so Amway, njegovi distributerji in zaposleni po vsem svetu zbrali več kot 4,4 milijona dolarjev za pomoč v katastrofi, ki je marca 2011 prizadela Japonsko.

V Sloveniji je Amway od leta 1999 sodeloval z UNICEF-om pri projektih Punčka iz cunj, Varne točke ter Spregovorimo o nasilju med otroci. Leta 2005 je Amway Slovenija prejel UNICEF-ovo prestižno nagrado za najboljšega donatorja.

 

SKRB ZA NAŠ PLANET

Vodenje vpliva dejavnosti podjetja na okolje je pomemben del Amwayeve družbene odgovornosti, zato iz leta v leto izboljšuje sisteme za ravnanje z okoljem.

Leta 2010 je Amway začel razvijati celovit sistem za ravnanje z okoljem z novimi priročniki okoljskih praks na vseh področjih delovanja v Evropi. Poleg tega je Amway začel izvajati program krepitve trajnosti lokalnih in mednarodnih dogodkov. Še en primer pozitivnih trajnostnih akcij je odločitev, da se proizvodnja posebnih izdelkov za nego doma preseli iz Združenih držav v Evropo in s tem do 79 odstotkov zmanjšajo emisije ogljika.

Varčevanje z energijo v Amwayevih stavbah je pameten način reševanja podnebnih sprememb in varčevanja z denarjem. Na primer, na sedežu Amwaya Evropa v Münchnu, Nemčija, je bila poraba goriva zmanjšana za 43 odstotkov, poraba elektrike pa za 22 odstotkov v dveh letih. V Amwayevem poslovnem centru v Krakovu na Poljskem pa so bile nove najsodobnejše pisarne projektirane do okolja prijaznih načelih.

Pomemben cilj Amwayeve politike je uporaba izdelkov, predelave in pakiranja, ki zmanjšujejo vplive na okolje. Škatle, ki se uporabljajo za pošiljke, so narejene iz 60% recikliranega materiala s 100-odstotno biološko razgradljivim polnilom iz koruznega škroba. Z uporabo analize življenjskega cikla Amway nadaljuje z zmanjševanjem vpliva svojih izdelkov na okolje, NUTRILITE pa goji, pobira in predeluje rastline na lastnih trajnostno vodenih posestvih.

Amway želi do leta 2014 postati vodilno svetovno podjetje na področju direktne prodaje z vidika trajnosti, z zmanjšanjem toplogrednih plinov za 25 odstotkov, zmanjšanjem količine odpadkov in zagotavljanjem možnosti popolne reciklaže v 95 odstotkih, zmanjšanjem porabe vode za 10 odstotkov in s 15 odstotnim povečanjem uporabe alternativnih virov energije.

 

SKRB ZA LJUDI

Za uspeh podjetja so bistvenega pomena sposobnosti in motivacija Amwayevih zaposlenih po vsej Evropi. Leta 2010 si je Amway prizadeval ohraniti delovno okolje, v katerem bodo lahko vsi ljudje uspešni in imeli priložnost, da uresničijo svoj potencial. Podjetje nadaljuje s spodbujanjem raznolikosti in razvoja, zagotavljanja koristi in visokih standardov na področju zdravja in varnosti.

Amwayevi distributerji so ključni ambasadorji poslovanja podjetja, zato so deležni celostnega usposabljanja in razvoja. Amwayeva akademija je celovit sistem strokovnega izobraževanja, ki vključuje usposabljanje v učilnici, tečaje e-učenja in spletne predstavitve. V letu 2010 je več kot 500.000 distributerjev izkoristilo možnost Amwayevega usposabljanja, ki ga vodi inštruktor, in kar 98 odstotkov tečajev je bilo brezplačnih za uporabnika.

 

***

Več informacij na: blogs.amway.com/onebyone, lahko pa si naložite novo Trajnostno poročilo Amwaya Evropa 2010. 

 

___

 

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia