Slovenia SVN  

rss

  • rss
Profil podjetja

PODJETJE

Amway je eno največjih svetovnih podjetij za direktno prodajo. Ustanovljeno je bilo leta 1959 v Adi, Združenih državah Amerike, danes pa deluje v več kot 100 državah in teritorijih po vsem svetu in je v letu 2015 ustvarilo 9,5  milijarde USD prihodkov.

V Evropi uspešno deluje že od leta 1973 in je trenutno prisotno v 30 evropskih državah. Podjetje ima v Evropi preko 1,200 zaposlenih. Amwayevo evropsko, indijsko in južnoafriško poslovanje od oktobra 2011 vodi regionalni predsednik Samir Behl. Amway Slovenija je administrativno voden s strani tržišča Amway Hungaria Marketing Kft. 1025, Budapest, Szeréna út 11, Hungary  Tel.: +385 (0)1 3031 900.

Več informacij na: www.amway.si

IZDELKI

Amway ponuja več kot 450 izdelkov s področja lepote, dobrega počutja in nege doma. Amwayev program blagovnih znamk vključuje prehranska dopolnila znamke NUTRILITE™, kozmetične izdelke znamk ARTISTRY™ doma Amway Home™.

Vse izdelke razvijajo centri za raziskave in razvoj v lasti družbe. Več kot 950 znanstvenikov in pol milijona poskusov letno zagotavlja najvišjo raven kakovosti in varnosti izdelkov. Amway ima v lasti 1.150 odobrenih patentov, več kot 500 pa jih je v postopku odobritve.

Amwayevo jamstvo za zadovoljstvo strankam omogoča, da vrnejo blago in dobijo vrnjen denar v 90 dneh od nakupa, tudi če je izdelek že uporabljen. Ta pravila so ugodnejša od priporočil Svetovne zveze združenj za direktno prodajo (WFDSA).

Več informacij na: www.amway.si

POSLOVNA PRILOŽNOST

Amway vsem ponuja priložnost, da začnejo lasten posel s prodajo Amwayevih izdelkov. Distributerji lahko izbirajo z dolgega seznama izdelkov in si zastavijo lastne poslovne cilje, ki temeljijo na osebnih ambicijah.

Amway svoje distributerje podpira z različnimi dejavnostmi usposabljanja, ki jih ponuja evropska Amwayeva akademija. Amwayeva akademija je bila ustanovljena leta 2009 in vsako leto zagotavlja usposabljanje 400.000 distributerjem po vsej Evropi s pomočjo tečajev e-učenja, spletnih predstavitev in osebnih tečajev usposabljanja, ki so na voljo v 22 jezikih z več kot 100 trenerji. Evropska Amwayeva Akademija je članica ECLF,  zveze organizacij za korporativno učenje, ki igra pomembno vlogo v ustvarjanju uspešnih arhitektur korporativnega učenja.

Več informacij na: www.amwayacademy.com

INDUSTRIJA

Globalno  je  direktna  prodaja  industrija,  ki  ustvari  približno  182.8  milijarde  USD  prodaje  in v kateri deluje več kot 99.7 milijonov  prodajalcev.

Amway je član evropskih poslovnih organizacij, kot so Evropsko poslovno združenje (EBA), Evropsko združenje za direktno prodajo (Seldia), Evropska federacija združenj za direktni marketing (FEDMA), Evropska zveza za odgovorno prehrano (ERNA), Ameriška gospodarska zbornica v EU (AmCham EU) in Svetovno združenje za direktni marketing (WFDSA).

Poleg  tega  so  vsi  evropski  trgi organizirani v več kot sto nacionalnih združenj  in  organizacij, od združenj za prehrano, kozmetičnih združenj in gospodarskih zbornic, do združenj za prodajo in številnih poslovnih klubov. V  Sloveniji je Amway član Sekcije direktne prodaje, ki deluje pod okriljem Trgovinske zbornice.

OBJEKTI

Amwayev svetovni sedež, ki pokriva več kot 9 hektarov površine, je v Adi, Michigan (ZDA). Na sedežu so pisarne, proizvodne enote in 75 laboratorijev za raziskave in razvoj/zagotavljanje kakovosti, v katerih dela več kot 900 znanstvenikov, inženirjev in tehničnih strokovnjakov iz različnih področij (kemija, mikrobiologija, industrijska higiena, inženiring in informatika).

Družba in njene podružnice imajo v lasti ali upravljanju proizvodne obrate v Združenih državah, na Kitajskem in v Vietnamu; organsko certificirana posestva za pridelavo sestavin za prehranska dopolnila v Združenih državah, Mehiki in Braziliji; ter distribucijske enote v Severni Ameriki, Evropi in Aziji. Družba vodi tudi skupne regionalne storitvene centre na Kostariki in Poljskem.

V šestih evropskih državah so Centri doživetij, ki ponujajo nova spoznanja o Amwayevi preteklosti, sedanjosti in prihodnosti. Obiskovalci lahko izvejo več o Planu prodaje in trženja ter o programih izdelkov iz Amwayevega programa blagovnih znamk za dobro počutje, lepoto in nego doma. Poleg tega so Amwayevi Centri doživetij opremljeni s prostori za organizacijo promocij, dogodkov za zasebne skupine in podjetja ter delavnice in usposabljanja. V Amwayevem Centru doživetij v Milanu ter na Dunaju je vsako leto organiziranih več sto usposabljanj, predstavitev izdelkov in srečanj prodajnega osebja.

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia